torsdag 19. august 2010

Englemaskesjal

Da har jeg prøvd meg på å hekle englemasker. Ett elelr annet sted (husker selvsagt ikke hvor) ble det tipset om at feli strikker hadde lagt ut detaljert oppskrift på hvordan hekle englemaske sjal. Så på mandag satte jeg meg ned foan pc'en med heklenål og ett nøste ubestemmelig garn. En rest fra ett eller annet sted. Har kun heklet de 3 første omg hjemme og resten på toget til og fra jobb. Men nå har jeg ikke mer garn så det ble ikke så stort men greit nok allikevel. Så får jeg se hvor mange uker det tar for å feste trådene. Er ikke altid slike ting blir tatt med en gang. Hi hi. Har noen prosjekt liggende som er nesten ferdige men mye mer moro og begynne på noe nytt!

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Så fint!
Du får feste trådene i en fei...*smiler*..så du kan begynne å bruke det fine sjalet ditt når høstkulden kommer snikende...
Klem :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...