lørdag 4. september 2010

Ribbestrikk i garn fra Nøstebarn

De som er innom bloggen min av og til (noe jeg selvsagt håper det er) har fått med seg at når det gjelder søm/strikke-og hekleprosjekter så ar det TID å få de ferdige.

22.mars hadde jeg dette bilde i bloggen min, etter at Eline og jeg hadde vært og valgt ut garn til nytt ribbestrikka sett.



Hadde som formål at sette skulle bli ferdig i løpet av sommeren og akkurat det klarte jeg å holde.
Men må jo bare medgi at det fortsatt ikke er sydd navnelapper i det og heller ikke strikk enda i buksa. Men er noen uker/mnd tild et skal brukes da, så mulighetene til å få gjort det før den tid er tilstede:-)



Prøvde å få tatt bilde av Eline i det men ble veldig dårlig bilde.
Orker ikke styre med nytt ettersom jeg nå har prøvd noen uker å få henne til å prøve sette så jeg fikk tatt bilde.
Der røpet jeg meg ikke sant, det har vært ferdig en stund:-)

3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fine farger!
Minstegutten har hatt et sånt sett i blått i barnehagen, kej mpe fornøyd med det!
Ja, ting tar litt tid av og til..*ler*..

Gog lørdagskveld :O)

Ingunn sa...

Så fint sett! Fargene var kjempefine sammen, og det passer perfekt til snuppa di.

Anonym sa...

Wow, så flink du er! Skulle ønske jeg kunne strikke. Hva tar du for å strikke et sånt sett? ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...