søndag 20. januar 2013

Gavepose

Har latt meg inspirere av Whenche som lager de nydeligste posekortene. Skulle rydde scrappepulten på fredag etter de 2 siste kortene jeg laget da jeg bare "måtte" prøve meg med ett vintagebilde. fant en gammel pose jeg hadde liggende og pyntet den og lagde kort til.
Mønsterpapiret er fra Suggared serien til Basic Grey, har brukt en gammel bokside emd og en kakeserviett.
Bilde er ett digitalt bilde fra Made by Janet. Har du ikke vært innom siden hennes med digitale bilder anbefaler jeg det sterkt.
Hr prøvd seam bindings bånd for første gang både det g blomster fra Wild Orchid craft.
Deltar i utfordring hos Wild orchid Challenge
der oppgaven denne gang er bruk roser!



 Måtte lage ett minikort til.










5 kommentarer:

Merethe sa...

Kjempeflotte kort.
Klem fra Merethe

Kort og Søm sa...

Det var kjempe fint!
Ha en fin uke,
klem :O)

Else Irene sa...

Kjempefint posekort :) Takk for at du er med på Wild Orchid Challenge denne uka ♥

Cornelia sa...

Jättefint posekort! Och det lilla kortet som hör till är ju också så sött!

Kort og Søm sa...

Vi skal også ha jordbær, men jeg er usikker på hvilken sort!
Ha en fin dag :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...