søndag 27. oktober 2013

Bursdagskort til mann

Hos Sketchy colors har de en skisseutfordring denne gang.
Jeg ble inspirert til å lage ett kort til en mann når jeg så skissen. Eller egentlig ett posekort:-)
Jeg har vendt skissen denne gang for at den skulle passe bedre til motivet jeg ville bruke.
Motivet er fra ett mønsterark jeg ikke husker produsenten på. Ellers har jeg brukt mønsterpapirer fra Prima og Bobunny. Blingen og metallhjørnet er farget med alkoholblekk.
Har laget kortet til min bror som har bursdag om noen uker derav navnet :-)




3 kommentarer:

Maya sa...

Åhhh, dette var knalltøft, Lisbet!
Flotte papirer og stilig motiv.
Takk for at du deltar hos Sketchy Colors :)
Klem, Maya

Marianne sa...

Stilig kort!
Likte fargene så godt. Det gråblå mot det rød, ble veldig fint.

Har ellers kikket rundt i bloggen din i dag - takk for masse inspirasjon i både papir og garn :)

Pop's Cards sa...

Good morning sweetie, this is just gorgeous, love the colours, hugs Pops x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...