søndag 1. desember 2013

Enkel dekorert ananasboks

Jeg har en mann som jobber i barnehage. Han har de siste 5-6 årene lånt en del utstyr av meg for å alge ting til ungene med. I fjor dekorerte de fyrstikkesker og i år skal de lage telysholdere av små ananasbokser. Boksen kan også brukes til andre småting i julen.
Jeg lagde ett forslag til han derfro evldig enkelt pyntet. De har ikke så mye å lage av og de små må også kunne klare det.
Jeg har malt min med maling fra Panduro, brukt den nye fine snøfnuggpunchen min, hyssing fra Nille , QuikCuts hjerte og ett lite god jul stempel fra Kreativ Hobby. En liten dråpe glitterlim inni hvert snøfnugg.
Deltar i utfordring hos  Thats just so cute.


3 kommentarer:

Maya sa...

Det ble en flott og enkel telysholder! Liker også gjenbruk av en hermetikkboks! Takk for ditt bidrag til TJSC!

Tuppenshobbyblogg sa...

Takk for hyggelig og oppklarende kommentar i bloggen hos meg :)
Så mye fint du lager, knallfin den pynta ananasboksen. Liker så gjenbruk av ting.

Hilsen Kjersti

Luce sa...

Nydelig boks! Kjempeflott med hyssingen og hjertet!
Ha en nydelig helg :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...