mandag 27. januar 2014

Hanene mine

Vet jeg er tidlig ute er ikke påske enda.
Men skapergelder gruuppa få facebook jeg er medlem av har fargealong i år og nå i januar er fargen hvit. Det var lov også med beige farge, så håper hanene mine blir tatt godt i mot. Oppskriften er gartis og befuinner seg her hos Sandnesgarn. De er strikket i Fritidsgarn. Er kjappe å strikke og mindre kjappe å montere :-)
De ble i forskjellig størrelser forde første gangen tovert jeg kun en sammen med ett par votter på 60 grader. De 2 neste ble tovet på finvask og 5 grader sammen med ett par tøfler. De ble mye mer tovet og jeg liker i grunnen den som er tovet på 60 grader best.
Det gikk dårlig både med votter  og tøfler. Vottene ble alt for små og ingen får tomlen inn i tomlen :-) Tøfflene må jeg finne en som er liten nok til de :-)

Bakfra slik at jeg ser hvordan jeg gjorde stjerten til neste gang det er haner på pinnene,


En tovet og en ikke tovet .


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...