mandag 13. januar 2014

Vintergleder - utfordring hos Nordsalten hobbyklubb

Der har de en utfordring der man skal bruke Punch / Dies. Jeg har scarppet dette bilde av Eline fra vinteren 2013. Da var hun på besøk hos tante Helle og de lagde en flott snømann.
Papiret er fra Maja Design, snømannstemplet er fra Kreativ Hobby. Har brukt noen frimerker med vinteraktiviteter jeg synes passert til. Tante Helle har ikke mindre enn 3 katter der den ene er hvit, så katten har fått på seg litt strukturpasta. Det store snøfnugget har også fått på seg litt struktiurpasta, der er en chippord.
Dieser jeg har bruket er hjørnet oppe til venstre, de 5 like snøfnuggene er dies fra Tim Holtz og vinter er ett alfabet fra Cuttlebug. De 5 like snøfnugene er stanset ut i litt tykkere papp og de  fikk litt glitterlim på seg. Pebblesene er jeg ikke helt sikker på hvor jeg har funnet bilde til.

Deltar i utfordringen hos Nordsalten hobbyklubb med denne.


2 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Flott LO og skikkelig vinter-stemning. Lykke til i utfordringen :)

Artig å lage en personlig vri på bildene sine. Unikt!

Ønsker deg ein flott dag. Takk for at du deltar i giveaway'n også :)

Eli Kristin

LindaSS sa...

Skikkelig herlig vinterLO.. bare digger følelsen den gir...

Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb denne runden.

Klem LindaSS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...