søndag 11. mai 2014

Pay it forward

For en uke siden fikk jeg denne flotte gaven fra Lisbeth bak bloggen mine puslerier.
Hun hadde en pay it forward som jeg deltok i. Og jeg anbefaler en tur innom bloggen hennes der finnes det masse vis av inspirasjon på mye forskjellig.
Glassbrikkene er allerede blitt godt brukt og tøfflene er nydelige å ha på bena. Har bares ett bilder av slike før og nå eier jeg ett par selv til og med uten å ha strikket de selv.
Jeg elsker å få hjemmelagde gaver men desverre så er det alt for få av mine venner som lager ting selv. Derfor blir det ekstra stas når jeg får en slik gave:-)

Nå er det min tur til å sende staffettpinnen videre og jeg håper noen vil være med.
De tre første som skriver i kommentarfeltet, vil få en hjemmelaget gave av meg innen 12 måneder. Mottakeren må så, innen 12 måneder sende en hjemmelaget gave til tre nye personer.

Så vil du være med legger du igjen en kommentar til dette innlegget :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...