torsdag 19. juni 2014

Morsomme grytelapper

Når jeg begynte å hakle for maaaaaaange år siden. Var jeg god kunde på Håndarbeidstua som dengang lå i Nordbyveien på Ski. Desverre nedlagt nå. Der gikk mine lommepenger til garn og heklehefter. Har en del Marks hefter.  I Grytelapp hefte fant jeg denne oppskriften jeg her har brukt.
De er heklet i garn fra (rosa) søstrene Grene og det hvite er ett gammelt 8/4 heklegarn fra Falk som heter Bjella. Sannynligvis kjøpt på Bogerud for mange år siden.
De er heklet med dobbelt garn og heklenål nr. 2,5.





3 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Kjempefine og veldig morsomme grytelapper! Ikke sett denne varianten før:-)
Ha en fin lørdag og god sommer!

Klem Laila.

Pinklady 68 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lisbeth sa...

Artige :) Dette mønsteret har jeg aldri sett før.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...