onsdag 27. august 2014

Kort til Øyvind som blir 70 :-)

Jeg har laget kort til Øyvind som fyller 70 år og som selvsagt må  ha ett kort til dagen sin.
Motivet hadde jeg ferdig malt i mine gjemmer så det gjaldt å finne papirer som passet til. det fant jeg i blokken fra Graphic 45.
Har brukt forskjellige deiser og også ett journalingsark fra Making memories. klistremerkebokstavene har jeg dessverre kastet navnet på for disse kunne jeg tenkt meg fler av.
Tekststemplet er fra Kreativ Hobby. Har brukt perler fra ett halskjede og sorte trykkknapper.
Har denne gang pyntet innsiden men veldig lite.
Dette passer godt til utfordringen til Nordsalten hobbyklubb der det går rundt og rundt denne måneden. Jeg har da latt meg inspirere til å bruke klokkediesen fra Tim Holtz.






1 kommentar:

Cornelia sa...

Helskönt kort med ett toppen-motiv, kul och fint på samma gång!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...