mandag 25. august 2014

Rosa kort for barnemix

Denne gang har jeg for Barnemix , vært så heldig å få ett stempel fra Polka Doodles.
Jeg synes det er vanskelig å se størrelsen på skjermen når jeg skal skrive ut digitale stempler så denne gangen ble det 2 små trykk til overs så da ble det plutselig 3 prosjekter.Det store kortet har standard størrelse på 15x15 cm, det firkantede er 10X11 cm. Det siste ble en til og fra lapp i størrelse 10x8 cm.
Har denne gangen prøvd å legge papirer lag på lag med matte av rosa kartong under hvert mønsterpapir, dette er noe jeg ikke pleier å gjøre men ble veldig fornøyd selv med resultatet her.
På det lille kortet har jeg brukt en embossing dies. Har mange men ikke flink til å bruke de.
Til og fra lappen tok jeg og staplet litt rosa stemplesverte rundt motivet før jeg limte det på den rosakartongne.
Motivene er fargelagt med Lyra sine akvarellstifter. 

Det jeg har brukt er: 
Papirer fra restepermen, så de er navnløse. 
Silkebånd, roser, og blåblomst kommer fra Wild Orchid Craft.
Gulblomst er fra Prima og de grønne fra Panduro.
Sommerfuglen er punch fra Martha Stewart.
Gratulerer er dies fra Kaboks.
Hjerte embossing dies fra Cuttlebug.
Til og fra lappen er stanset ut med dies fra Spel.binders.
Og noen regndråper i plast. 






1 kommentar:

Anne Lise sa...

Veldig søtt og rosa kort - kjempefint :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...