onsdag 6. august 2014

Scarlett for Barnemix


Jeg har vært så heldig å få lov til å kose meg med Digi stempelet Scarlett fra digistaps4joy, for Barnemix. 
Hun er ganske lang og slank og jeg tenkte hun ville passe perfekt til en gavepose fra Dior jeg hadde liggende.
Jeg har kjørt motivet ut på akvarellpapir fra Daler Rowney og fargelagt som vanlig med akvarellstiftene mine fra Lyra.  For de som ikke liker å fargelegge selv kan hun kjøpes ferdig fargelagt.
Denne gang har jeg prøvd å lage noe med litt røft utseende og har brukt strie som matte under motivet og kakeservietten.  Jeg tok og rufset strien litt i kantene.
Kakeservietten har jeg staplet litt brun stempelsverte på med hjelp av en skummgummi bit.
Sommerfuglene jeg har brukt er fra Mestergrønn.
De er i lyst tre og perfekte å bruke Distress Stain på.
 
På baksiden har jeg skrevet ut fra PC, ett vers jeg har funnet på nette og pyntet med en sommerfugl.
Mønsterpapir fra 7gypsies er limt på en bit bazzill før strien er limt på mønsteraket.
Kakeserviett, sommerfugler i tre, klem er en dies fra kaboks, blad dies fra Quickutz.
Blomsten er fra Kort og Godt og litt perletråd.
Litt hyssing kjøpt i sin tid på Etsy og en hjerte charm (ukjent opphav).
 
Jeg hadde en liten rest av mønsterpapiret igjen (10x10cm) og ettersom jeg hadde skrevet ut 2 stempeltrykk ville jeg lage ett minikort ved siden av gaveposen. Der har jeg valgt kun å fargelegge øynene, munnen og øredobbene. Har hatt litt Distress Stain rundt kanten på trykket.







 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...