mandag 27. juli 2015

Ikke koselig besøk

Er ikke alle besøk som er like hyggelige. Fikk beskjed fra en oppskjørt nabo om at det var krøpet en orm inn i garasjen vår, samtidig hadde hun observert en på vei ned til rekkehusrekka vi bor i fra garasjene. Kattene ( 2 stk) hadde tydeligvis irritert den. Den lå på platingen hos naboen og freste noe veldig. Den ene katten lå rolig max 1.5 meter unna og så på den.
Vi ble for øvrig enige om at det var kun en orm etter at vi hadde kjørt ut bilen og  sjekket garasjen vår.


                                    
 Ble en diskusjon om det er huggorm eller ikke. Så hvordan orm det er vet vi ikke.

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Ååååååå, nå er jeg veldig glad jeg bor i 3 etg!! Dette er det verste jeg vet...ufff.
Ikke koselig besøk!

Håper kvelden ble fin allikevel:-)
KLem Laila.

Eli Kristin Magnussen sa...

Øøø, altså - jeg håper å se orm når jeg er i skauen. Enda så jeg kikker og speider, så har jeg kun opplevd det to ganger. Og på kjekk avstand ^_^ Å få de inn i garasje eller terrasse.. Not!

Håper det gikk bra :o Ser ut som hoggorm det er da...? Selv om det karakteristiske mønsteret ikke vises.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...