søndag 22. november 2015

Sommerlig kort med motiv fra A Random Fan

Mitt andre Dt bidrag til Barnemix i november er med ett søtt jente motiv fra A Random Fan.
For de som liker å fagelegge digitale stempler er det mange fine å velge mellom så ta dere en tur inn i nettbutikken.
Her var oppgaven hjemmelaget. I så måte er jo selve kortet hjemmelaget, men i tilegg har jeg brukt 2 gule heklede blomster. Tanken bak kortet var at det skulle bli mest gult. Ble ikke helt slik men det ble veldig sommerlig i fagene i hvert fall. Her har jeg funnet papirer far restehaugen så merker aner jeg ikke. Har brukt blonde kjøpt fra Kina, knapp kjøpt på facebok perlebradsen er ra yndlingsbutikken: Wild Orchid Craft. Ellers litt av ting jeg har hatt liggende:-)




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...