tirsdag 29. mars 2016

Gult til påske

Har heklet meg 2 nye oppvaskkluter og 2 påskehøner til påske nå i år.
De måtte jo selvsagt bli gule slik at de passer til grytelappene jeg heklet for 2 år siden.
Høne fant jeg oppskrift til hoa Garnstudio. Der er de heklet i flere farger men jeg hadde lyst til å se om de ble fine i litt mindre farger. Her er det hvitt og veldig lys gult garn.
Syntes ikke de ble noe fine med en gang, men når jeg fikk heklet på kammen og nebbet må jeg innrømme at det frister å hekle flere ved en senere anledning.



Sammen med grytelappene.
Og neste påske må jeg vel ordne med gult oppvaskhåndkle. Så det står i stil til resten.

3 kommentarer:

Lisbeth sa...

Dette er koselig å ta frem år etter år :)

Marianne's lille rom sa...

Koselige påskelapper!
Mariannesmil.

Ninas kort sa...

Stilige☺️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...