onsdag 29. juni 2016

Gjennbruk av en liten ananasboks

Trengte en liten (av de minste) potteskjuler til en sukkulent jeg har plantet om, fant en liten ananas boks jeg fikk lyst til å dekorere.
Har brukt boksider fra en gammel sangbok, litt hyssing med en sommerfugl charms. Osteklut under "klem" og de fleste blomstene er fra Wild O



rchid Craft. Fuglen har jeg hatt veldig lenge den er fra Prima. Og litt perler har jeg også fått plass til.






Baksiden ble litt kjedelig da :-) Men fornøyd jeg da allikevel.




3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Fin gjenbruk :)

God sommer til deg,
klem

Britt May sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Britt May sa...

Denne var kjempelekker. Og en flott måte å gjenbruke på. Du har en kjempefin blogg som jeg har lyst til å følge videre. Legger meg inn som følger og gleder meg til å se mer av arbeidene dine :-) Hilsen Britt May

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...