lørdag 14. januar 2017

Tovede hjertevotter

Var så heldig at jeg vant garn og oppskrift på de populære hjertevottene fra Kongledesign etter en utfordring jeg vant på facebook. Vant de i gruppa Skaperglede den beste av 2 gruppe jeg er medlem av på facebook.
Oppskriften kan kjøpes av Sigrun som har designet den her . Finnes også hos Sandnes garn og også på Ravlery for de som er der.

Det var forskjellige innfarginger på fritidsgarnet jeg vant slik at den ene av vottene ble ikke fult så tovet som den andre. Kunne prøvd å tove litt forsiktig for hånd men tror jeg bruker de slik de er. Jeg strikket M til mine slanke og lange hender, men syntes den  ble litt for lang opp til tommelfellingen så neste par skal jeg strikke 3-4  omganger mindre på. For om det ikke blir ett nytt par med en gang så blir det flere etter hvert. For var både kjappe og morsomme å strikke.










Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...