fredag 24. februar 2017

Oppvaskkluter siste halvdel av 2016

Oppvaskkluter er så greit å ha som ett lite innimellom prosjekt. Her er ett knippe laget siste halvdel av 2016, både strikket og heklet. Heklet og strikket i Søstrene Grene sitt bomullsgarn. Det egner seg supert til slike kluter og kan vaskes på 60 grader.

Oppskrift Bittamis strikkedesign på facebook.
 Heklet i staver
Corner to corner teknikken
Hullmønsteret fra Garnstudio strikket i garnet Elise

Her skulle jeg bruke opp restene av Elise men måtte skjøte på rester av Mandarin Petit fra Sandnes garn jeg hadde liggende. Prøvde å finne farger som Elise gikk i.


3 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Oj, så mange fine oppvask kluter! Gøy å ha noen prosjekter med garn også:-)
Takk for koselig kommentar i bloggen min. Jeg tror jeg skal på messa i september...
Skal du? Blir eventuelt scrapping hele lørdagen.

God helg!
KLem Laila.

Gracielalife Design - by Graciela sa...

så fine! jeg pleier å hekle en del av disse også, laget mange kjøkken håndkler med hjørne til hjørne oppskrift. Bruker mye de på hytta og de er ypperlige til å vaske ansikt også hehe så her i huset bruker vi dem i alle rom.
likte den du lagde med alle rester også, det burde jeg også gjøre har mange små rester her og der som blir ikke brukt til noe.
ønsker deg en fin uke.

Blogger sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...