søndag 3. september 2017

Tur til Mariannes lille rom

Jeg har fulgt bloggen til Mariannes lille rom lenge. Hun legger ut masse flotte gamle ting og viser fantastiske bilder av hjemme sitt. Hun driver også en Garasje butikk og der var jeg så heldig at jeg vant ett gavekort på kr 500,- tidligere i sommer. Men med sommerferie og en del hytte turer har det ikke passet og besøke butikken hennes i dag. Til tross for at det ikke var så mye igjen klarte vi å få med oss flotte saker hjem. Kurven skal til hytta den skal jeg oppbevare garn og håndarbeidet jeg har der. Pottene skal jeg pynte med på terrassene mens fatene har jeg ikke umiddelbare planer for akkurat nå, men brukt vil de bli. VAr veldig morsomt å møte henne, ettersom jeg har fulgt henne så lenge.


 Pottene måtte testes med en gang :-)




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...