fredag 25. desember 2015

Gavepose

Rett før julaften ryddet jeg scrappepultenog hadde helt andre planer enn å lage noe med papir nå i julen. Men gikk rett i fella når jeg så utfordringen hos Nort Star stapmps. Fikk veldig lyst til å slenge samen en gavepose. Har brukt snømann stempelet og julepoststempelt fra Nort star.
Papirene er noe jeg har hatt i maaaaage år, kjøpt gjennom en eller annen bokklubb som ett kit til å lage julekurver til juletreet. Endelig klarte jeg å få brukt noe av det :-)
Chippord stjernene og snøfnugget har jeg staplet maling på blir finere enn å male synes jeg får litt annet utrykk. Har brukt Strukturpasta og en Stensil som bakgrunn. Litt osteklut under blomstene.
Deltar hos Nort star sin utfordring der de vil ha jul og eller vinter.


1 kommentar:

Kristina sa...

Kjempefint posekort, men den morsomme snømannen! Tusen takk for at du scrapper med oss i North Star Desgin, og vi håper å se flere bidrag fra deg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...